laptop-ul meu a murit..e prima data cand mi se intampla..si m-a afectat destul de tare.. si nu ma refer neaparat la informatia pierduta ci la faptul ca prima seara fara calculator si internet a fost destul de aiurea..parca imi lipsea cine stie ce…iar zilele urmatoare am facut tot posibilul sa il inlocuiesc..
..am mai simtit odata un sentiment asemanator intro zi cand am plecat la serviciu fara telefonul mobil..parca eram fara pantofi..ma simteam exact la fel..si binenteles a trebuit sa ma intorc acasa sa-l iau,ca altfel ma chinuia toata ziua acel sentiment….
..ideea e ca tehnologizarea asta a aparut in vietile noastre doar de cativa ani, insa ne-am ,,imprietenit,, asa de mult cu tehnologia incat putini dintre noi ar fi dispusi sa renunte la facilitatile pe care aceasta ni le ofera..
..ar fi multe alte exemple de aparate si aparaturi care fac parte din viata noasta de zi cu zi la care nu am fi dispusi sa renuntam..si poate daca vreodata un gand mic de genul ,,daca mi se strica?,,..ne-a venit in minte,am zis repede un ,,Doamne fereste,,..ca nu stiu ce m-as face..
iar ideea ca la un moment dat ar trebui sa renunt la unul m-a dus cu gandul la o intrebare pe care o adresez tuturor:
– care ar fi trei lucruri (din categoria electrice,electronice,electrodomestice) pe care ai vrea sa le iei cu tine pe o insula pustie(admitand ca ti s-ar pune la dispozitie curent electric,retea internet,telefonie mobile,etc),ce ai raspunde???

PS:..pentru ecologisti
…e rau cu rau ..dar tot mai rau e fara rau