In 1989 a cazut comunismul iar noi am redobandit dreptul la vot…BRAVO..dar….votul e optional..nu obligatoriu..nu??
..totusi anumite elemente politice vor cu orice pret sa dobandeasca votul nostru..chiar daca vrem chiar daca nu….
…am renuntat sa imi exercit acest drept odata cu plecarea din romania..asdar,drag(c)i candidati..unul in minus de la mine pentru voi(parca as compune manele)
……nu demult ziceam ca si in italia ,campania electorala isi face prezenta….intaresc acea afirmatie spunand ca este prezenta chiar la greu,insa cu etalarea pozelor si promisiunilor unui singur candidat..cine oare cine????… doamnelor si domnilor..nimeni altul decat:TRAIANNNNNN BASESCUUUU !!!!!!
..in toate parcarile,magazinele(pe calendare,cutii de chibrituri si afise) sau in locurile frecventate de romani il gasesti zambitor…
…mai nou am auzit ca se organizeaza transport gratuit cu autocarul la centrele de votare…..STOP !!!…AM O INTREBARE…
CINE PLATESTE TOATE ASTEA?????