ma gandeam aseara, dupa ce am auzit ca accizele la tutun vor ajunge la 60 la suta din valoarea unui pachet de tigari, …la ce fraiereala pe fata suntem supusi noi cetatenii..
..din fericire am renuntat de o bucata buna de vreme la fumat..deci mai putin cu un contribuabil la visteria satului din acest punct de vedere..
..si totusi marea intrebare..de ce trebuie sa platim taxe si impozite..cu ce ne alegem??..ce primim in schimb???…sau altfel zis…de ce muncim noi pentru altii????
…accize la benzina,alcool,parfumuri,blanuri…da ..HOU BA FRATE…ca asa nu merge..
..revin cu intrebarea: ce rol are statul???? ..nu-mi da casa,nu-mi da masa, nu-mi da pensie(ca tot banii mei sunt, adunati in decursul anilor,contribui 40 de ani si daca ai noroc primesti vreo 10 ani pensie…poate..)…
…nu exista ,,liberul arbitru,,…e un fel de..fa ce vrei dar in limita a ceea ce iti permitem noi….
…nu poti bea, manca,fuma.fu_e,sau face necesitatile fiziologice fara ca statul sa iti permita …si sa te taxeze…..