e deja joi…cum drak..ee..am fost beteag de marti incoace..nici nu stiu cum a trecut timpul…

..o propunere de legalizare a drogurilor usoare si a prostitutiei si o besina de alianta intre PNL si UDMR pentru o motiune de cenzura….in puii mei…..
…ce nu inteleg io e de ce fiecare partid ajuns in opozitie crede a avea solutiile si ideile necesare relansarii economice si a iesirii din starea de kaka in care este de mult Romania..ca doara au fost toti pe rand la carma tarii…si nu au facut altceva decat sa se imbogateasca pe ei insisi si tot neamul lor furand saraca romanie si prostii de contribuabili care mai traiesc in ea
…si oare ce sau cine ar putea salva romania daca nu chiar ducerea la indeplinire a propunerii de legalizare a prostitutiei si a drogurilor usoare..romania ar fi cu siguranta THE LAND OF CHOICE…si ar avea parte de turisti cu bani …bani care datorita,gratie,multumita accizelor pe care statul roman le ar putea incasa pentru cele doua produse(sex si drog) ar ajuta foarte mult visteria tarii….

…NU IMI PLAC NICI CURVELE SI NICI DROGURILE..adica cel putin asa cred, nu le-am incercat niciodata nici pe unele nici pe altele …

..concluzia: …sex se face pe bani oricum in romania si droguri se vand si se consuma oricum…asadar..de ce sa nu iasa statul in castig???

PS:alcoolul e un drog mult mai periculos decat marihuana…. si totusi se vinde si se consuma….IN PUII MEI…