BAAA..MI-AM FACUT BLOG!!!!

IO SA N-AM?

……

CE PUII MEI.. nu mai locuiesc in romania de cativa ani asa ca m-am detasat de ceea ce se intampla LIVE in tara…din fericire….dar nu asta e important..ceea ce vreau sa zic e ca de pe ,,margine,,se vede ,,meciul,, intrun alt mod (noroc cu DIGI TV)
oricum..ceea ce se vede e NASPAAA..si imi face greata
multi dintre cunoscutii mei au intentia sa se intoarca in romania…SA FACA CE???
eu stiu foarte bine de ce am parasit romania..asa cum multi altii din cei plecati peste hotare o stiu…
in afara de interesul propriu si personal,romanii nu au absolut nimic altceva in cap, nu ii intereseaza viitorul, nu-i intereseaza aliniera la standardele de viata occidentale..nimic…averea, lauda si aparutul la televizor…altceva nu mai conteaza intro tara cu potential de dezvoltare ridicat..avem terenuri parasite de proprietari numai bune de facut parcuri industriale…da cum?…fara sa se imbogateasca nimeni??…nu se poate …vrei fonduri europene sa faci ceva…sigur ..sunt destui euroi….dar daca vrei sa faci ceva..hopa apare unu care te intreaba..mie cat imi dai??..avem tarani si case de lut de care ne este rusine…am putea foarte bine sa facem sate de vacanta BIO pentru strainii care sunt dispusi sa dea o gramada de bani sa-i lasi sa-ti mulga vaca,sa crape lemne sau sa-l pui la sapa….,avem apa termala si statiuni in paragina care cu o investitie bine gandita ar aduce statului niste bani frumosi…,avem carbune,petrol,mare,fluviu…munti si cate si mai cate…dar noi suntem tot saracii europei care nu stim scoate profit din nimic…romania stie doar sa se milogeasca sa ia credite si sa faca NIMIK si uite asa ar fi multe multe multe motive pentru care am afirmat la inceput ca romania vazuta de pe margine…imi face GRETA
AR FI MULTE DE SPUS..nici macar nu m am incalzit ca trebuie sa inchei…n-am ce face…sunt la munca si trebuie sa justific statul de plata….
..mai vorbim………..